نیکاننیکان، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

وروجک مامان وبابا

روزهای گرم تابستان

1393/4/21 10:38
نویسنده : مامان نیکان
298 بازدید
اشتراک گذاری

نیکان عزیزم این مدت اصلا حوصله نوشتن شیرین کاریهای تورا نداشتم یه مسایلی پیش اومد که من فهمیدم بعضی ادمها حاضرهستن به خاطر منافع شخصی خودشون وبرای اینکه به هدفشون برسند همه چیز را فدا کنند وخوشحال از این پیروزی به زندگیشون ادامه بدهند ولی غافل از اینکه یه خدایی اون بالابالا بالاهاااااااااااا هست که همیشه به من ثابت کرده وقتی من به حق ناراضی باشم ازکسی خود مهربونش جواب اون ادم را میده پس توکل به خداااااااااااااااااااااااااااااااا

بگذریم .......

دندونهای نیش پایین نیکان فسقلی 3اردیبهشت 1393دندون فشانی کرد وتقریبا این روزها 2تا دندون کرسی بالا هم داره نیش میزنه niniweblog.com

کم کم به ماشین بازی علاقه نشون میدی وبا ماشین هات میشینی وکلی صحبت میکنی niniweblog.com

این روزها کلمه بابا .دایی.دد.ابه.به به را به خوبی میگی

خیلی خیلی شیطون شدی سراغ همه کمدها وکابینت ها میری وهمه چیز را بیرون میریزیniniweblog.com

حمام رفتن واب بازی راخیلی دوست داری واگه توی خیابون یه جایی اب ریخته باشه هم دوست داری بری ودست بزنیniniweblog.com

 

پسندها (3)

نظرات (5)

shahla
21 تیر 93 12:31
asale man Azize delam ghorbone on bazie kardanat beram ro derakhat ham mineshenie khelie ba hal shodie dige Vase khodet aghaie shodie roz be roz zibatar fadaie to besham shahzadeh kojolooooooooo
مامان پریناز
4 مرداد 93 12:47
ای جووووون فدااااااش مریم جانم همیشه تو زندگی افرادی هستن که یا خیرخواه نیستن یا غرق در افکار خودشونن و ناآگاهانه به آدم ضربه میزنن.واگذار به خدا کن و از فکرشون بیا بیرون
مامان نیکان
پاسخ
مرسی زهراجون میدونی من همش سعی میکنم توزندگی خودم باری روی دوش دیگران نباشم بعد که میبینم بعضی افراد اینطوری زندگی میکنن راستش دلم میگیره
سارا
21 مرداد 93 15:58
مريم جونم دوستت دارم... روي ماه خوتو گل پسر خوش تيپتو ميبوسم...ماهه هزار الله و اكبر... ماه من،با داشتن نيكان همه ي خوبي هاي عالم مال توست ...خودتم كه ماشالله هزار ماشالله ماه و مهربان و صبوري... الهي خدا هميشه به زندگيت سلامتي، آرامش، صبوري و شكوه بخشش رو هديه كنن..
مامان نیکان
پاسخ
سلام ساراجون مرسی از پیامهای زیبا وقشنگت نتیجه دکترا چی شد خانمی؟
سارا
9 شهریور 93 15:30
سلااااممممم عزيزم...منتظر جواب مصاحبه آزادم...سراسري مصاحبه قبول نشدم...آزمون پرديس خودگردان هم دوتا جمعه بعد تره...دوست ياسر شاگرد اول دانشگاهشون بود...امسال بعد 4 تا آزمون پي اچ دي تازه شبانه قبول شد...من ديگه قبول نشم اگه خدا خواست، سال ديگه برا نيكان يه همبازي خوب ميارم
سارا
9 شهریور 93 15:31
قربونت برم...تو لطف داري....به ما سر بزنيد...بوووووسسسسسسسس...