نیکاننیکان، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

وروجک مامان وبابا

نیکان در روزهای تابستان

1393/3/12 11:38
نویسنده : مامان نیکان
246 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها نیکان خیلی داره بهش خوش میگذره هرروز صبح که بیدار میشه با خاله میره پارک وتا جایی که نفس داره شلوغی وشیطنت میکنه  .تاب بازی وسرسره بازی که دیگه نگو این چندروز اخیر وقتی داره از سرسره میاد پایین میخواد ادای بچه های دیگه را در بیاره وشروع میکنه به جیغ کشیدن niniweblog.comniniweblog.comعصرها هم که بابایی میاد وبعد با اون میره پارک

راستش خیلی دلم میخواد وقتی میریم پارک منم مثل بابا سیامک بیخیالی طی کنم وبذارم نیکان راحت با همه چی بازی کنه سراغ خاکهای باغچه بره یا هرچیزی را که میخواد تجربه کنه ولی واقعا از توانم خارجه همش نگرانم دستشو بکنه تو دهنش یا اینکه یه دونه ازاین جانورهای خاکی را بخوره متنظرولی سیامک میگه بذار تجربه کنه اینطوری بهتره به محض اینکه راه می افته اولین چوبی را که پیدا میکنه برمیداره بعد دومین چوب بعد اولیو میندازه یعنی اینقدر که این فسقلی برای چوب جمع کردن پشتکار داره اگه من تو کارهام داشتم الان یه چیزی شده بودم niniweblog.com

هفته پیش رفتیم وبرای نیکان صندلی ماشین خریدیم ومن بالاخره راحت شدم هر دفعه که میرفتیم بیرون حتما باید یه نفر همراهم بود چون نیکان روی کریر نوزادیش نمی نشست ولی الان دیگه با خیال راحت میتونیم دوتایی بریم صفاniniweblog.com

 

پسندها (3)

نظرات (2)

shahla
13 خرداد 93 8:39
Azize delam arezo mikonam hamishe khosh o khandan o salmat hamrha ba movafaghiat dar tamae doran zendeganiat dar pishe rahat bashe dashteh bashifadaie on bazie kardanet beram eshghe man
خاله شبنم
25 خرداد 93 15:54
عزیز دلم قربون قیافه ماهت بشم امیدوترم همیشه خنده رو لبای قشنگت باشه و ببینم من.عزیزم دوست دارم لذت دنیارو ببر عشقم. میبوسمت خاله فدات شه