نیکاننیکان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامان وبابا

شیطنت های این روزها

1392/12/4 12:59
نویسنده : مامان نیکان
354 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دیگه خونه امن نیست یعنی هرکاری که فکرشو نمیکنم نیکان انجام میده همه جا میره وسعی میکنه دستشو به همه چیز بگیره وبلند بشه چند روز پیش داشت پشت سر من میومد برگشتم دیدم در اتاق را بست وموند پشتش با چه سختی اوردمش بیرون niniweblog.com

 niniweblog.com

امروز صبح ماشین لباسشویی را روشن کردم بعد با این فسقلی مواجه شدم

این روزها عین فرفره همه جا پیداش میشه

 

niniweblog.com

عزیزم این روزها اینقدر قشنگ حرف میزنی وکلمات را ادا میکنی که من دلم میخواد گازگازیت کنم

میگی ددددددد  بابابابا .......

وقتی تعجب میکنی میگی عه عه عه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

shahla
4 اسفند 92 13:59
elahie ghorbone on ghad O balat beram Azize delam ba mashin lebasshoie chekar dari eshghe man fadat besham asalam
مامان نیکان
پاسخ
بسکه کنجکاوه
سارا
5 اسفند 92 2:23
الهی قربون این پسر برم که انقدر ماه و با نمکه...هزار ماشالله...هزار الله و اکبر مراحل رشدش پیشتر از ده ماهگیه... لباساشو ببین تو رو خدا...خیلی خوشگلن..بعدنا ماروهم راهنمایی کن این لباس خوشگلا رو از کجا بخریم مامانی..
مامان نیکان
پاسخ
ساراجون تو که خودت اخر سلیقه ای
خان دايى
5 اسفند 92 3:38
اى واى يعنى من ديگه حرفى ندارم يعنى اين پسر شيطون رو فقط بايد بچلونى
سارا
5 اسفند 92 15:07
اختیار دارید نه به اندازه شما مامانی مهربون...ماشالله با نی نی هم خونه ات برق میزنه... به هر حال ما بعدنا از راهنمایی شما استفاده میکنیم...بامشورت کردن با آدمایی که خیلی ادعاشون میشه ، نپرسیده نظر میدن و نصیحت میکنن یا اطلاعات اینترنتیشونو به رخ آدم میکشن حال نمیکنم... تو انقدر ماه و بی ریایی تجربیاتتو مستند کن که از شما بپرسیم یا از وبلاگت بخونیم...
سارا
5 اسفند 92 15:18
راستی روز مهندس بر شما مهندس پیشکسوت و خوشگل و جیگر من مبارک ،همچنین بر همسر محترم شما...ببوس گل پسرو حسابی...
مامان نیکان
پاسخ
مرسی خانم دکتر بعد ازاین
اعظم
5 اسفند 92 21:49
الهی قربون توبرم اقای مهندس که اینقدر کنجاوی وبا هوش هستی تو در آینده یه دانشمند میشی الهی خاله قربون او قد وبالات بره یه دنیا میبموسمت نفس من...................................................
آرزو
6 اسفند 92 14:19
یعنی جای من خالی بودکه یه گاز حسابی ازش بگیرم. نیکان جان شانس آوردیکه دم دستم نیستی .
مامان نیکان
پاسخ
بیا خاله منو گاز بگیر
خاله شبنم
8 اسفند 92 9:33
یعنی من الهی فدای قد وبالات بشم الهی قریونت برن مهربونم عشقم که خودتو تو بغل ادم میندازی و میچسبونی وای نیکان دوست دارم عشق خاله ای میبوسمت
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 اسفند 92 13:36
سلام عزیزم ممنونم از لطفتون که به ما سرزدید قالب وب امیرمحمد آدرس طراحش هست داخل وب ستون سمت چپ دقت کنید می بینید امیدوارم به دردتون بخوره البته طرحش را خودم دادم ایشون اجرا کردن من که راضی بودم در ضمن چه پسمل خوشگل و بانمکی دارید خدا نگهداره براتون ماشاءا.. اسپند براش دود کنید و خدا رحمت بکنه مادرتون را روحشون شاد و یه بوس از طرف من و امیرمحمد
مامان نیکان
پاسخ
ممنون که سرزدین خیلی پسر گلی دارین
سارا
13 اسفند 92 1:11
به زمان نیکان جانم و بچه های نسل ما ،فکر کنم پست phd ارزشی در حدود دیپلم کاردانش پیدا کنه... امشب داشت خبر توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری جمعه رو اعلام میکرد،270هزار کارت صادر شده و شرکت کننده داریم...آمار بی نظیریه و یکی از شاخص های فقر فرهنگی و ایرانستان شدن ایرانه.... امروز تولدم بود مامانیییییییییی....هووووورااااااااااا27 ساله شدم جمعه هم سالگرد ازدواجمونه،4ساله شد......به قول شوخی کردم 5 سال اولو که بتونی دندون رو جیگر بذاری،دیگه تا آخرعمر میتونی دندون رو جیگربذاری بوووووووسسسسسسسسس
خاله شبنم
15 اسفند 92 9:21
خاله چه چه وبلاگ خوشگلی عسلم الهی دورت بگردمفدای قدوبالات بشم جونم عشقم دوست دارممممممممممممممم