نیکاننیکان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامان وبابا

عکاسی

1392/11/21 11:51
نویسنده : مامان نیکان
265 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتها که تصمیم داشتم نیکان را ببرم عکاسی برای سه شنبه 15بهمن از عکاسی وقت گرفتم اما وقتی صبح بلند شدم دیدم همه جا از برف سفید پوش شده وشب گذشته هم سردترین شب سال بوده فکر کن چه وقتی را برا ی

عکاسی انتخاب کردم اما از اون جایی که تصمیمم راسخ بود با خاله نیکان را حاضر کردم ورفتیم که خوشبختانه راه خوب بود وبموقع رسیدیم اما نیکان اصلا همکاری نکرد حاضر نبود یه لحظه هم بشینه تا ازش عکس بگیریم خلاصه با اشک وگریه یه چندتا عکس انداخت وقتی برگشتیم فقط دلم میخواست یه چایی داغ بخورم واز خستگی ولو بشم


پسندها (1)

نظرات (9)

shahla
21 بهمن 92 12:09
Azizedelam vaghan axshaie besiar zibaie eshgham to dar halat ke hasti behtrine khoshgel O mamanie fadayat besham asaleam ghorbone on ghiafafe nazo O ziabyat besham man ke kif kardam
mamane YaSnA
21 بهمن 92 12:11
باعرض سلام وخسته نیاشید طراحی تقویم با عکس کوچولوهاتوووووووووون باقیمت استثنایی(2000تومن) بابهترین طراحی اگه خواستین بگین طرح بذارم
مامان نیکان
پاسخ
اگه لطف کنین طرح هاتون را بذارین ممنون میشم
اعظم
22 بهمن 92 21:23
سلام عسلم قربونت برم با اون عکسها که اون روز چقدر گریه کردی که در این نه ماه گریه نکرده بودی الهی خاله قربونت بره که اینقدر جیگر با نمک و خوشگلی تو مونس خاله ای از خدای مهربون خیلی ممنونم که تو فرشته مهربون را به خانواده ما داد ایشاالله که زیر سایه مامان مریم و بابا سیامک زندکی خوب همراه با سلامتی برایت آرزو میکنم میبوسمت....................................
سارا
23 بهمن 92 2:38
سلام و صد تا سلام خدمت مامان مریم نازنین و مهربون و شاه پسر گل پسرش...عکساش واسه خاستگاری رفتن عالین..هم خیلی خوش تیپو جذابه هزار الله و اکبر،هم خانواده دختر حسابی حساب کارش دستش میاد...خیلی هم عالی شده تازه با اون همه گریه ای که کرده قربونش برم...ببوسش حسابی از طرف من...
مامان نیکان
پاسخ
سارا جون پیغام هات همه سرشار از انرژی وعشق است واقعا خدا درهای رحمتش را به روی پسرعموی عزیز ما باز کرده وتو عزیز را هدیه داده
خاله شبنم
23 بهمن 92 10:06
الهی خالت قربونت بره جیگرم که مماخ کوچولوت قرمز شده عسل من دوست دارم عزیز خاله فدای اون عکسای خوشگلت بشم عشق خاله
shayanjooni
4 اسفند 92 12:08
سلام خانومی خسته نباشید.وب جالبی دارید.با عکس های تولد شایان جون به روز شدیم. خوشحال میشیم قدم رنجه کنیدوتشریف بیاریدتشکر
مامان نیکان
پاسخ
مرسی که به ما سرزدین حتما
سارا
5 اسفند 92 15:22
خلاصه مردیم از خجالت خواهر ،شما لطف داری،من خیلیییی دوستت دارم و عاشق نیکانم....روی ماه خودتو گل پسرتو میبوسم
samira
19 اسفند 92 14:38
سلااام دوست گلم چه گل پسری خدا حفظش کنه به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
مامان نیکان
پاسخ
سلام سمیراجون مرسی که به وب سرزدین حتما میام
مامان ساناز
21 تیر 93 11:53
خیلی پسر خوشگلی داری مثل ماه می مونه . وب قشنگی داره مثل خودشمرسی خانمی ممنون که به وبلاگ سرزدین منتظر نظرات زیبای شما هستم