نیکاننیکان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامان وبابا

بدون عنوان

1392/10/9 14:31
نویسنده : مامان نیکان
137 بازدید
اشتراک گذاری

مراسم عقد حامدجون  و نرگس جون

چند روز قبل عمه فریده تماس گرفتن وخبر ازدواج حامد گل را دادن که کلی خوشحال شدیم وگفتن مراسم عقد در تاریخ 29شهریور برگزار میشه (مبارکشون باشه)منم کلی خوشحال که میخوام نیکان فسقلی را برای اولین بار ببریم مراسم عروسی رفتم براش یه کفش فسقلی بانمک خریدم لباس هم که داشت نیشخندهورا 

روز مراسم رفتیم پیش عموبهروز گل وچندتا عکس انداختیم بعدش رفتیم مراسم ولی تا رسیدیم شما از سروصدا ترسیدی ومن مجبور شدم شما را بفرستم قسمت اقایون که ساکت تر بود وبابایی هم کلی از دیدنت خوشحال شد

 

فسقلی بیهوش شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سارا
15 آذر 92 1:49
سلام و صد تا سلام بر مامان مریم خوشگل و نازنین و تک پسر گل پسرش، نیکان خان جان.... الهی که پسر گل و خوش تیپت120 سال زیر سایه ی شما و پدرش سلامت و خوشبخت و عاقبت به خیر باشه... انشالله عقد و عروسی خودش... از این به بعد طرفدار پر و پا قرص وبلاگ خوشگلتون هستیم(البته اگه قابل باشیم) روی ماهتونو میبوسم
مامان نیکان
پاسخ
مرسی خاله سارا هنرمند ممنون که به وبلاگ ما سرزدینانشاله نی نی شما را ببوسیم
آرزو
18 آذر 92 9:23
سلام ، مامان جان کلی سلیقه به خرج دادی دستت دردنکنه (اینو از طرف نیکان گفتم ازاینکه درکنار نیکان گل وآقای همسرتورو اینقدرشاد میبینم خوشحالم شادی تون روزافزون .[سلام خاله ارزو مرسی که به وبلاگ ماسرزدین امیرجون را ببوس]
سارا
24 آذر 92 0:25
شما هنرمند میبینید خواهر انشالله خواهر قسمت بشه و ملت راضی بشن همه مون با هم دور هم ببوسیمش...من که دیگه زبونم مو در آورد،بی خیالش شدم زدم تو کار کتاب متاب.....() راستی آخرش مرخصی رو 9ماه استفاده کردین یا 6 ؟ کمکی کاری از دست من براومد بی تعارف خبرم کنید.. بالاخره منم خاله ی نیکانم دیگه روی ماهتو میبوسم خواهر...
سارا
24 آذر 92 0:34
شماهنرمند میبینید خواهر انشالله ملت(در اینجا مراد از ملت همسرجان میباشند) راضی بشنهمه مون دور هم ببوسیمش.. من که زبونم مو در آورد دیگه بی خیالش شدم و زدم تو کار کتاب متاب...() خواهر اگر کاری ،کمکی خواستی تو رو خدا تعارف نکن ،خبرم کنی در اسرع وقت در خدمتم،بالاخره منم خاله نیکان خانم دیگه.... روی ماهتو میبوسم...